1611 Range Rd, Smiths Creek, MI 48074, USA
Not resolved
2.3
Details
Billing Practices
Cleanliness
Customer service
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Facilities and Services
Location
Price Affordability
Quality of Accommodation
Quality of Food
Staff
Value for money
Website
0 comments

I reserved 2 rooms for 10/19 -10/21 for a hockey tournament. We were told that we could check out on Saturday with no penalty if we did not qualify to play on Sunday.

We asked again when leaving for our game Saturday morning. We returned at 1:30 and were checked out and billed only for our 10/19 stay. 15 minutes later we were called and told we would be charged for 10/20 also. We immediately returned to question this outcome.

We were told it was policy as we watched the desk clerk Cody re-rent both rooms to others. We asked for keys since we were being charged for the rooms, and were told they could not provide us rooms because they were full. I have made 4 attempts to contact the General Manager Kim Ubris and left messages which have never been returned. Kim at some point in the negotiations offered a comped stay, which is of no use to us.

I spoke with Cody today who was rude, and basically hung up me.

I am not done pursuing this issue. Reimbursement is required!

Product or Service Mentioned: Baymont Inn And Suites Manager.

Reason of review: Return, Exchange or Cancellation Policy.

Monetary Loss: $200.

Preferred solution: Full refund.

I didn't like: Being charged for a night we didnt stay after checking out.

Company wrote 0 private or public responses to the review from Oct 24.
Do You Have Something To Say ?
Write a review

Comments

Terms of Service
Post Comment
Cancel

You May Also Like